samanthamariiua

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av samanthamariiua - 26 juni 2013 21:46

Äntligen hemma från träningen, jobbigt va det oxå.

Hela veckan kommer det att vara full fart på bloggen.

Det ska packas, städas, gå på torparedagarna (om jag orkar). Vill egentligen bara köpa en mobil väska till partille.

Då den veckan kommer det läggas upp om mina kompisar i laget och om vi vann eller inte. (partille)

Det kommer att komma massor av bilder.

men nu har jag iallafall duschat klart och ska gå och lägga mig. ses imorgon vetjag.

xoxo

Av samanthamariiua - 26 juni 2013 15:14

Nu har jag och Stephanie bakat muffins och jag har försökt göra mandlar. Har inte smakat mandlarna än men muffinsen blev goda :)
Nu är det bara träningen, orkar
seriöst inte. Jobbigt :/
Men nu så slappar vi bara, aja kommer lägg ut sen oxå!
Ses sen!
Xoxo

Av samanthamariiua - 26 juni 2013 11:41

     

Dagens outfit :)

Av samanthamariiua - 26 juni 2013 11:35

Godmorgon!

Har sovit jättebra. Drömde om någon slags cirkus. Aja skit sam om det nu.

Ska baka idag med Stephanie. Har ingen aning vad vi ska baka men det blir nog gott (a)

Outfit kommer nog oxå men e inte säker. Ny blogg.

Sen sen, kommer nog lägga ut vad vi bakade eller något.

xoxo

Av samanthamariiua - 26 juni 2013 00:28

hej hej!

Har börjat blogga igen. Saknade den andra bloggen lite grann.

Jag kommer lägga ut vad som finns i mitt liv och vad det handlar om, ni som inte känner mig.

t.ex outfit, dagens händelser.

aja. hoppas ni tycker om min blogg, om inte. sluta läs den då. vill inte ha en massa hatare.

ha det bra :)

xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards