samanthamariiua

Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

En dag på jobbet, på sommarlov.

Av samanthamariiua - 28 juni 2013 06:59

Godmorgon!
Idag ska jag hälsa på min käre #mamma och vi ska handla kakor åt hennes jobb så vi får gå upp tidigt.
Men skit i det, kakor e ju gott.
Sen kommer min käre #far och hämtar upp mig i Ekeby och då får jag chokladmjölk (oboy).
Vilken härlig dag.
Kanske skriver lite tidigt men jag. Ska iväg snart och jag kom bara på det precis. Det kommer bild på kakorna sen :)
Ses sen.
xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av samanthamariiua - 2 augusti 2013 11:50

Hej hopp. Ska till Helsingborg med Matilda när som helst och vi ska gå på bio. Ska bli grymt kul, vi ska se Grown ups 2. Men ska fixa till mig lite nu. Kommer bilder sen :) Puss hej ;* ...

Av samanthamariiua - 31 juli 2013 14:30


Har inte hunnit skriva så mkt nu på bloggen men jag skriver iallafall nu. Augusti kommer bli den bästa månaden ever. Den 7-8 ska jag till Båstad och gå på min egen filmpremiär. Jag ska bo på hotell, riktigt najs. Den 24 ska jag på bröllpsfest för ...

Av samanthamariiua - 28 juli 2013 18:55

kan äntligen skriva igen. Har varit i haverdal (halmstad) hela helgen och har inte haft något internet. det suger. men kan skriva nu. har faktist inte gjort så himla mkt i helgen. Jag har träffat mina kusiner och varit på ett äventyrsbad. Det v...

Av samanthamariiua - 28 juli 2013 18:55

kan äntligen skriva igen. Har varit i haverdal (halmstad) hela helgen och har inte haft något internet. det suger. men kan skriva nu. har faktist inte gjort så himla mkt i helgen. Jag har träffat mina kusiner och varit på ett äventyrsbad. Det v...

Av samanthamariiua - 22 juli 2013 11:20


Fick inte skriva igår för Un hade min mobil. Vi tältade igår och va uppe as länge. Vi lysande på musik och pratade. Vi gjorde oxå mat 00.00 inatt. Pyttipanna med stekt potatis. As gott. Nu ska vi åka och köpa nudlar så jag kan äta frukost. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards